2 Eyl 2006

Serin havalar ve olağan bir hafta sonu

Bir arkadaşımla aylardır planladığımız bir projeye nihayet somut olarak başladık...Dışarı çıkmazsam bütün hafta sonu bununla uğraşacağım sanırım...

Bahsettiğim proje php ile kodlayacağımız bir web projesi.Oldukça karmaşık bir yapıya sahip olacak ve daha sonraki benzer projelerde kullanmak istediğimiz için oldukça temiz ve özenli bir kod ortaya çıkarmayı planlıyoruz.Sık kullanılacak herşeyi sınıflar halinde tamamen nesneye yönelik şekilde yazmak asıl amacımız.

Hayır asıl amacımız satarken iyi para getirmesi,bu nedenle iyi kod yazmak istiyoruz :)

Php demişken, Elif Şafak hanımın projesini ise pazartesiye teslim etmeyi planlıyorum,gtalk ta başımın etini yiyen bir var hali hazırda :)

Bu arada webdenal'a ilk production kodumuda yazdım,çalışanlara ufakta bir sunum yapıldı yeniliklerle ilgili...

İyi bir haftaydı benim için...Haftaya cuma tatile çıkıyorum hafta sonu için...dinlenmek istiyorum :)

Hiç yorum yok: