7 Ağu 2007

Tavşan? Köstebek? Fare? Kanguru?????

Her sabah yaptığım gibi bu sabah da 20 dakikalık yolu 1 saatten fazla bir zamanda katedebilmenin dayanılmaz hafifliğiyle masama oturup bilgisayarımı açtım ve haber sitelerini gezmeye başladım.
""Foto Galeri"" kavramına farklı bakış açıları getirmeleri nedeniyle pek çok ülkenin erişimine yasak koyduğu "ciddi" gazetelerimizden Hürriyet'in bir haberi dikkatimi çekti. Haber daha önce hiç görmedikleri bir canlı türü bulan ve sevimli olduğu için onu bağrına basan yurdum insanıyla ilgili... Buraya kadar herşey normal. Haberi sonuna kadar okuyorum, merak ediyorum çünkü bu canlı gerçekten ilk defa mı keşfediliyor, yoksa zaten varolan bir canlı mı ya da uzaylılar tarafından mı getirildi... Ama yok ! Sadece yazının sonunda söz konusu canlının aslında "arap tavşanı" olduğu belirtiliyor... Çok yaşa Hürriyet ! Senin biliminin ışığında umudumuzu asla yitirmeden ilerliyoruz...
Daha bitmedi. Beklediğim bilimsel açıklama yorum kısmına yazan arkadaşlardan geliyor. Allactaga Williamsi. Görüyoruzki kardeşimiz kendisini 1000 yılda bir insanlara gösteren bir efsane değilmiş... Söz konusu olayın da haber değeri yokmuş...

Hiç yorum yok: