16 Mar 2006

Fedora3 + Apache2 + Tomcat

Sirkette tum israrlarima ragmen Php yerine Jsp kullanilacak sanirim.Her ne kadar kesin karar Cumartesi verilecek olsa da ben simdiden Jsp uzerine bilgilerimi tazelemeye basladim.Ilk is olarak web sunucumuzu "Jsp" okur yazari haline getirmem gerekiyordu.Once debian uzerinde kurulum denemeleri yaptim.Fakat yasadigim sorunlarin cozumlerini bulmakta zorlaninca eski dost Fedora imdadima yetisti.Birkac saat icinde kurulumu tamamladim ve Tomcat icindeki ornek Jsp'leri calistirdim. :)) Bu vesile ile uzerinde en cok rahat ettigim isletim sisteminin Fedora oldugunu,Fedora birkez daha yuzume vurdu :))

Isin ilginc yani kurulumu,bu konuda adam gibi fedora belgesi olmamasi nedeniyle (ya da bulamamam) debian belgeleri uzerinden yapmam di :)) Bu nedenle en kisa zamanda bir kurulum belgesi hazirlayacagim...

Now Playing on XMMS .... : Oasis - Part of the Queue

Hiç yorum yok: