5 Tem 2006

Kim bu densiz?

Necdet beyin blog girdisinden sonra baska soze gerek kalmadigini dusunmustum ancak bir an icin tedirgin olup gezegen ahalisinin bloglarini gezdigimde bircok yerde benim adima sacma sapan yorumlar yapildigini gordum.

Yarin Signals & Systems butunlemem var ve sinirden sacimi basimi yolmus durumdayim...

Bunu yapan aciz sahsiyetin kim oldugunu bilmiyorum merakta etmiyorum acikcasi ancak sunu soylemeliyim ki bugune kadar kimin bloguna yorum yazdiysam hepsinde adim,soyadim ve eposta adresim bulunmaktadir.Blogger hesaplarinda zaten kendi hesabimla yorum yaziyorum...

Herseye ragmen zamaninda durumu farkedemediğim için, Devrim Gunduz,Kaya Oğuz,Ümran Kamar ve özellikle de Necdet Yücel'den ozur diliyorum...

Sevgiler...

6 yorum:

Necdet Yücel dedi ki...

Hiç sıkmayın canınızı. Ne saçmalıklar oluyor dünyada. Siz sınavınıza çalışın. En önemlisi o şimdi.

Kimse büyütmez bunu.

Adsız dedi ki...

benim de senden özür dilemem gerek hiç anlayıp dinlemeden sana cevap vermeye kalktım.Özür dilerim tekrar.
Sınavda başarılar ben de alıyorum aynı dersi dikkatli olun yeter gerisi mantık kullanarak gelir zaten.

Adsız dedi ki...

Bu da ilginç bir olay olarak geçti böylece... Necdet Hocam'ın dediği gibi sıkmayın canınızı, derslere bakın, bunlar sorun değil :)

İyi çalışmalar, bol başarılar...

sickprincess dedi ki...

Hakikaten bize kizdigini sandik. Insallah sular seller gibi gecer sinavin! Basarilar.

ismailasci dedi ki...

Tesekkur ederim hepinize...

Bu arada Kaya bey,bende bir supermen delisiyim,aksi anlasilmasin :)

Adsız dedi ki...

Yardımcı olayım:

85.98.6.186 ip'sinden gelmiş yorum. Bir ADSL ip'si, proxy falan kullanmamış. 4 Temmuz 2006'da saat 08:47'de gelmiş benim günlüğüme. Eğer savcılığa verip öttürmek isterseniz bu bilgiler yeterli. Kendisi statik bir IP sahibi, bu yüzden izini bulmak kolay olsa gerek. Sonuçtan haberdar olmak isterim.

Sizin adınıza benim günlüğüme bırakılan yorumu silmedim ki elimizde belge kalsın.

Devrim Gündüz