24 Tem 2006

Why Microsoft's Security is a Joke? ve Nöt olmak üzerine :)

Gezegen dallamalığından sonra yazmayalı baya oldu sanırım.
Bugün yoğun ve garip bir gündü...Sabahın altı buçuğunda kalkıp Avcılar'dan Beşiktaş'a gittim.Birazdan rencide edeceğim için ismini vermeyeceğim bir firmaya satmaya çalıştığımız göz bebeğimiz KDE desteği konulu toplantının saati 9.15 olarak konuşulmuştu aslında.Ancak ben trafiğe takılma korkusu nedeniyle oldukça erken çıktım,ne de olsa bu benim ilk Inforsense toplantım idi.Geç çıksaydım trafiğin en noktanına rastlardım eminim ama 40 dakika sonra Beşiktaş'taydım...Ama yinede sevgili patronumun çizdiği oldukça başarılı krokiye rağmen bulamadım yolumu :) Yani buluşma noktasına ulaştığımda saat 9.00 gibi birşeydi...

Toplantıda pek çok gariplikler oldu.Sistem yöneticisi (!) bize masaüstünde p.txt adında bir dosya olduğunu ve gerekirse kullanabileceğimizi söyleyip kahve içmeye gitti en az 10 dakika gelmedi... (Hayır ben kötü biri değilim...) Başka bir departmanda 1 haftadır çözmeye çalıştığımız hatanın veritabanında field name'lerin isimlendirilirken resmen Türkçe Hikayeler yazılmış olmasından kaynaklandığını görmek sinirimizi oldukça bozdu...Ah şu microşaftçı gençlik yok mu...

Daha anlatacaktım ama sıkıldım...Son olarak akşam üzeri nöt oldum biraz...aslında düzenli olarak nöt olan ya da bunu alışkanlık olarak edinen bir insan değilim ama sanırım bu sefer kesin ve net bir şekilde oldu :)

Böyle işte...

Hiç yorum yok: