9 Kas 2006

Allah'ın Suse'si !

webdenal.com'da çalışmaya başlayalı neredeyse 1 yıl olacak...Başladığım günden beri hemen hemen herşey çok güzel,herşeye alışıyor insan.ama alışamadığım tek şey var burada, o da Suse...

Isınamamıştım zaten Suse'ye bir türlü,ama ciddiyeti ve sağlamlığı ile gönül rahatlığıyla tavsiye edebildiğim bir işletim sistemiydi eşe dosta.Novell aldıktan sonra o ciddiyet ve sağlamlıktan da eser kalmamış kanımca.
Göz bebeğim fedora'mda neler denediysem,onda birini göbek çatlatmadan yapamadım suse'de.
Bilmiyorum belki abartıyorum ama suse'de mp3'lerimi hala mplayer'in win32 codecleri ile dinliyorum.Yok ! google'da bir tane çalısır çözüm yok gstreamer-ugly ile ilgili...

Bugün sinirlerimi yine tepeme çıkardı ve patronumunda duyabileceği bir ses tonuyla "Allah'ın Suse'si " şeklinde bir feryadım oldu.

Hiç yorum yok: